如果ROI不理想,Pay per Click 付費點擊不如不做

做生意又好,做宣傳又好,做online marketing網上推廣又好,要現實D,計算回報ROI (Return of Investment),如果回報唔理想,不如不做。

用付費點擊方法來計算ROI是最清晰不過的。其 ROI 方程式系:
{收入}/{每個轉化費用cost per conversion+貨品或服務成本}x 100%

假設你賣既系$10支原子筆,貨品來貨價$2。

先講下你做付費點擊推廣,google adwords 平台會幫你計埋cost per conversion 的。例如你bid $0.8一個點擊直接入去你賣原子筆的那條link,如果轉化率系10%(稍後再講解一下點樣為止好既轉化率),即系每10個點擊,就有1個客戶最後有俾錢購買你既原子筆。咁樣你個轉化費用系幾多?就系$0.8 x 10 = $8 。

所以,你做付費點擊賣原子筆的 ROI 就係
{$10} / {$8 +$2 } x 100% = 0%

舉例另一種比較開心既例子:

假設你系小型地產代理,促成一單成交佣金收入既系$600,000

例如你bid $10一個點擊直接入去你賣既樓盤”禮頓山”的那條link,如果轉化率系1%(呢類生意1%會比較現實),即系每100個點擊查看或者聯絡你既客戶,只有1個客戶最後有成交。咁樣每個轉化費用就系$10 x 100 =$1,000 。

所以,你做付費點擊賣禮頓山的 ROI 就係
{$600,000} / {$1,000 +$口水費或其他成本* } x 100% = 3,000%
假設口水費成本$1,000

只系舉例其中一種網上推廣的 ROI 計算例子,各行各業有唔同既收入,轉化率與成本。做pay-per-click 做唔做得過,自己衡量。