我對 [營運成本] 既反思

做生意,其實都係想賺到錢,然後減去營運成本,將D錢袋落袋,都無系太高深既道理,咁點解咁多人生意失敗呢?我覺得系欠缺對“營運成本”既反思。

唔知點解,好多人話要做生意都係要開舖頭,做呢樣做果樣,又煩租地方又煩請人,又煩入咩貨,全部都係煩點樣去使錢。好多人都唔會先琳下,生意點樣黎。

深入反思下你做生意既開銷,例如:請人做野,租舖頭,租office,俾燈油火臘,十幾萬開銷一個月都未計貨錢運輸,商業登記及會計核數成本等等,邊一樣野會帶俾你有生意做呢?

好多人以為租個靚舖位,有人流就自然就會好似銅鑼灣 Sogo 裡面既 Gucci 咁長期有人排隊送錢俾你。Sorry啊,今時今日唔同咗喇。Sogo 系神話,亦經歷過天時地利人和既眷顧先至有今日。

現今網絡時代,做生意的地域性已經唔再系一盤生意成敗主要因素。除非你做食店,髮型屋,時裝店,便利店 等地理位置比較重要之外,好多行業都可以唔使租貴鋪都做到生意。所以你睇下連 HSBC同渣打響Nathan Road 窩打老道 交界既舖位s都關門大吉,所以話呢,人地國際集團大把錢,計唔掂數就係計唔掂。佢地既生意回報須要同股民交代,無成效既開支一定要 Cut。

對於做小生意既你,真金白銀,粒粒皆辛苦,有無反思你的成本效益呢?

未開始做生意既朋友,你係咪應該琳下生意點黎呢?我覺得考慮到呢點既朋友系比較幸運的。宜家系網絡時代,網上推廣好多種類已經可以清晰計算成效,ROI 回報等,令你可以用不設最低消費既方式做推廣,例如按點擊收費等,不點擊,不收費。老實講,呢個世界唔會有咁多無聊人去無啦啦click你D廣告link。點擊得既,都係透過搜索佢地想要既野,搜索關鍵詞,點擊進入你的廣告或網站,系有誠意既客人,轉化成數高既客人。

所以,你應該要花多D心思同利用策略,找出正在尋找你的服務/產品既潛在客戶,投資在找生意的範疇上,而不要為支出而支出。